Protestul politicienilor | Muzeul din inima mea

duminică, 31 ianuarie 2016

Protestul politicienilor

Politicienii din Republica Moldova s-au adunat astăzi în Piaţa Marii Adunării Naţionale pentru a protesta împotriva nemulţumirilor populare. Sătui de proteste, injurii şi solicitări fantasmagorice din partea alegătorilor, aceştia au lăsat saunele, shoppingul şi micul dejun la Dubai şi au venit la prima oră în centrul capitalei pentru a-şi expune necazurile. 

"Nu ne-a plătit nimeni" - au declarat aceştia într-o voce, "am venit din propria iniţiativă, pentru o cauză comună - cea de a scăpa de jugul popular". Vlad Plahotniuc a declarat sub protecţia anonimatului că a ajuns să înghită zeci de calmante şi să schimbe prostituatele de trei ori mai des decât în perioada de până în 2015. "Mă lasă fără bani ăştia cu cererile de ieftinire a produselor de primă necesitate, de parcă eu-s Maica Tereza" a răbufnit acesta.

Andrei Năstase, la rândul său, a menţionat că pe politicienii care s-au adunat în PMAN în activitatea de zi cu zi îi desparte o luptă de moarte, însă astăzi toată naţiunea politică moldovenească s-a unit pentru a spune un nu categoric pretenţiilor populare. "Noi le organizăm proteste, le oferim posibilitatea să-şi strige nevoile, dar ei ne învinuiesc că umblăm ba cu Ţopii, ba cu Putin" a declarat tânărul politician. 

În PMAN a fost zărit astăzi şi dl Vlad Filat, care a primit liber de la Administraţia Penitenciarului 13. "Puteam să merg la soţie şi copii, dar am decis în această zi să vin în piaţă pentru a-mi expune păsul. De când cu miliardul ista, nu-mi dă nici soţia, nici amanta, trebuie să mă împrumut de la colegii de celulă. D-apoi sunt şi eu om" a declarat ex-prim-ministrul RM.

Renato Usatîi a ţinut să ne spună că a închiriat un cort din PMAN, în care diseară o să organizeze "raslabon pentru paţani". "Mâine o să pun totul necenzurat pe Facebook, ca să vadă lumea că şi politicienii plâng la un pahar de caniacioc". Colegul său de "proteste populare", liderul PSRM Igor Dodon, a afirmat pe final că s-a săturat de toate poreclele care îi sunt date de cetăţeni. Într-o criză de sinceritate, acesta a promis că până la urmă va ceda României cei 655 de ani de statalitate ai Moldovei, însă doar după ce va aduna şi el destui bani ca să meargă în concediu. "Nu am mai fost în vacanţă de-o veşnicie. Una-două mă cheamă Putin la Kremlin pentru indicaţii şi mă ameninţă că dacă nu iau puterea la Chişinău mă voi odihni la Magadan, într-o mină de cărbune. Chiar şi astăzi m-a obligat să vin cu o pancartă antiromânească".

În piaţă însă nu l-am zărit pe liderul PL Mihai Ghimpu. Ceilalţi politicieni ne-au explicat că acesta a venit la protest fără pancartă şi a fost luat la bătut cu apelativul "Iuda". O ambulanţă l-a transportat la spitalul de boli contagioase "Toma Ciorbă". Serviciul de presă a PL a refuzat să ne ofere detalii despre starea acestuia.