Casă nouă pentru Prezidiul Expoziţiilor | Muzeul din inima mea

luni, 19 august 2013

Casă nouă pentru Prezidiul Expoziţiilor

Promiteam în una din postările anterioare, că mai în toamnă, când se va răcori, mă voi apuca să-i fac casă Prezidiului Expoziţiilor. Toamna e deja aproape, şi chiar dacă afară e nevoie mare, cu canicula şi codul galben mergând braţ la braţ, am zis că nu e bine să intrăm în toamnă fără casă, să lăsăm expoziţiile în bătaia vântului, în căderea ploii... De aceea, într-un adevărat blitzkrieg, noaptea trecută am făcut-o şi pe asta. Acum vizitatorii care nu au în portmoneu niscaiva flash, ci doar css3, nu se vor mai simţi discriminaţi şi vor putea resimţi bucuria navigării în tot spaţiul "Schengen" al muzeului.

Cu toate că posesorii dispozitivelor de la Apple s-au dovedit a fi cam supărăcioşi şi necooperanţi, am zis că sunt mai presus de ifosele acestora şi trebuie să le fac un bine. Din păcate acum chiar nu am pe cine ruga să testeze casa nouă, dar nutresc speranţa că le va fi pe plac. S-ar putea ca de pe dispozitivele mai vechi uşile să cam scârțâie, dar asta e, nu poţi rămâne veşnic pe iPhone 4, că te râde lumea. În plus, unor anumite cuiburi de rafinament, calităţile mele de designer li s-ar putea părea oarecum "funny", dar ţin să menţionez că eforturile mele au fost consistente, fără compromisuri la capitolul nesimţire şi lipsă de respect

Potrivit Rosspotrebnazorului, în perioada 18 mai - 18 august 2013, pagina web a muzeului a fost vizitată de 170 de ori de pe iPhone şi 75 de ori de pe iPad. Cam puţintel, dar acum să sperăm că se ameliorează situaţia de la 1 septembrie, căci revin copii din vacanţă, cu rucsacurile pline de cărţi pe iPad şi iPhone şi în mod normal fluxul de iVizitatori trebuie să crească.

PS: Cei obsedaţi de securitatea surfingului, care au dezactivat Flash-ul, sunt invitaţi şi ei la festivităţile de "iSfinţire" a casei noi.  Savuraţi.