Lupta browserelor pentru muzeu | Muzeul din inima mea

miercuri, 11 decembrie 2013

Lupta browserelor pentru muzeu

După ce scriam anterior despre schimbările ce le-a suferit în ultimul timp pagina web a muzeului în virtutea perfecţionismului meu patologic, iată că am decis să lărgesc procentul consumatorilor satisfăcuţi de produsul muzeal digital autohton. În acest sens am purces pe alocuri pe timp de zi, pe alocuri pe timp de noapte, să desluşesc arta condiţionalului if şi a identificatorilor alfanumerici ale vizitatorilor. În baza analizei datelor statistice, absolut nepertinente din două surse diverse ca formă şi caracter, am ajuns la concluzia că circa 90% de vizitatori nu au nevoie de careva schimbări. Totuşi, alţi 10% vizitându-ne situl, se crucesc şi ne părăsesc în grabă. 

Iată şi datele propriu-zise, care vizează perioada 9 octombrie - 9 decembrie 2013:

Sursa Top20.md
Sursa Google Analytics
Sursa Top20.md

Sigur că omiţând diferenţa celor 10% pentru gazde, constatăm că Google cunoaşte mai multe nuanţe ale curcubeului paşapoartelor turiştilor virtuali. În fine, pentru a nu vă obosi cu detalii plictisitoare, în urma unei lupte înverşunate cu scripturile pedante peste măsură la semnele de punctuaţie, am reuşit să punctez câteva victorii remarcabile, care vor permite zilnic unui sau chiar la doi vizitatori în plus să ne părăsească pagina web pe deplin satisfăcut de experienţa digi-muzeală. Sper doar să nu se zgârcească acei ce utilizează Opera Mini, setându-şi parametrii încărcării imaginilor la alt nivel decât cel înalt, că altfel se năruieşte toată fanfaronada mea de doi bani. Doar MB costă cam tot atât la pachetele de internet mobil, ce naiba... Să fie ăsta un preţ prea mare pentru o filă a paginii noastre web? Nu cred.