Liniştea sufletească a lui Putin | Muzeul din inima mea

vineri, 12 februarie 2016

Liniştea sufletească a lui Putin


Vladimir Putin poate respira uşurat. Valeriu Streleţ nu este fiul său biologic. Un test ADN făcut recent, la reducere, contra doar 3900 de lei, a stabilit cu certitudine acest lucru. "Doream de mult să facem acest test, de când am fost confundați la ONU, dar din cauza crizei nu găseam banii necesari pentru a achita testul" a declarat preşedintele Federaţiei Ruse. Acesta a mai adăugat că "Odată, demult, am trecut prin Moldova, în drum spre RDG. Atunci eram tânăr, iar sângele clocotea în mine, bineînţeles că am păcătuit".

Acum că totul s-a clarificat, Vladimir Putin a decis să facă publică enorma sa avere. "Îmi era frică că dacă avea să se demonstreze că Valeriu este fiul meu, ar fi trebuit să-i achit pensia alimentară pentru întreaga copilărie şi încă să-i mai las şi o parte din moştenire. Cunoscându-l pe Valeriu, primul lucru pe care avea să-l facă era să întoarcă miliardul furat de şeful său. Vă daţi seama, nu puteam nicidecum să admit una ca asta!" a explicat liderul de la Kremlin.