Valoarea de piaţă a site-ului MNIM: o evoluţie în timp (cu comentarii) | Muzeul din inima mea

miercuri, 29 mai 2013

Valoarea de piaţă a site-ului MNIM: o evoluţie în timp (cu comentarii)

Publicam anterior fără comentarii o postare în care deplângeam valoarea aproape de nimic a site-ului muzeului, potrivit aprecierilor instrumentelor de evaluare SEO. Site-ul muzeului există din octombrie 2006, adică la toamnă ar trebui să meargă la şcoală în clasa întâi. E adevărat unii copii chiar şi la această vârstă fragedă deja au reuşit să facă milioane de dolari, însă site-ul nostru e un copil ordinar şi mai mult de 0,15$ zilnic, ca bani de buzunar, nu primeşte. În cele 8 luni de la ultima evaluare efectuată, perioadă aproape suficientă pentru a da naştere unui copil real, site-ul muzeului continuă să primească aceeaşi raţie zilnică, niciun sfanţ mai mult. Cu toate acestea, mă bucur să vă informez că datorită eforturilor modestei mele persoane "IQ-ul" site-ului a crescut semnificativ. Astfel am urcat 8518992 poziţii în clasamentul global Alexa, ajungând în Top10000000.

29 mai 2013
24 septembrie 2012

Numărul zilnic al vizitatorilor practic s-a dublat, deşi am suspiciuni întemeiate să cred că suntem în continuare furaţi la acest capitol, martor fiindu-mi Google Analytics şi Top20.md. Dar, după cum se spune, la cel sărac nici "calculatorul" nu trage, probabil se foloseşte unul ca ăsta, altă explicaţie n-am. E de notat că motoarele de căutare Bing şi Yahoo ne-au cântat prohodul, şi nu ne indexează deloc. În schimb din rapoartele analitice se observă că ne indexează activ mail.ru şi yandex.ru, chiar dacă nu-i binevoim cu o versiune în limba rusă a site-ului. Numărul de pagini indexate de dl Google a crescut cu fix o sută. Pe de altă parte, nu ştiu din ce cauză, în pofida stăruinţelor mele şi a altor internauţi, care distribuie activ pagina noastră web pe reţeaua Facebook, la acest capitol stăm mai prost. Probabil setările de confidenţialitate ale celei mai mari reţele sociale din lume ne face mai puţin vizibili pentru cei dinafară. Nu-mi rămâne decât să mulţumesc celor care ne vizitează zilnic şi contribuie la creşterea "copilului" nostru. În curând se pare că voi fi tată din nou... Vă spun mai târziu dacă e fată, sau băieţel.