Autodenunţ | Muzeul din inima mea

duminică, 28 februarie 2016

Autodenunţ

Eu, redactor-şef al publicaţiei Muzeul din Inima Mea, aflat sub influenţa drogurilor şi băuturilor alcoolice, în data de 23 februarie 2016, ora 23.02, am fost plătit de către Nicolae Dabija, redactor-şef al ziarului Literatura şi Arta, în sediul acestei din urmă publicaţii, cu suma de 300 Euro¢, în valută românească, la cursul Băncii Naţionale a României din data respectivă, pentru plasarea pe paginile publicaţiei, ce-mi aparţine în proporţie de 99,9%, a unui articol denigrator la adresa celor trei sfinţi de la Răsărit, care îşi păstrează moaştele în corturile din PMAN şi din faţa Parlamentului. 

Declar, cu mâna pe musca de pe căciulă, că pârâtul Nicolae Dabija, este plătit de către Platforma "Libertate şi Adevăr Hoţilor Aligarhi", înfiinţată de Bogdan Ţîrdea şi preluată prin atac de tip raider de către omul de afaceri Vlad Plahotniuc, prin intermediul finanţatorilor germani ai Jurnal TV, care au rămas neplătiţi până în ziua de azi pentru serviciile prestate. Cu banii primiţi mi-am cumpărat o pereche de chiloţi de la un magazin de firmă din capitală, fără a cere bon de plată, pentru care lucru sunt gata să achit amenda de 60 de lei, prevăzută prin codul contravenţional, cu bani din buzunarul propriu de cerşetor.


28.02.2016

Redactor-şef Muzeul din Inima Mea,

Ion Sanchilotu