Nopţi nedormite în folosul comunităţii | Muzeul din inima mea

vineri, 26 iulie 2013

Nopţi nedormite în folosul comunităţii

Cel de al doilea copil pe care l-am înfiat recent creşte într-o zi cât alţii într-o săptămână. Desigur asta înseamnă nopţi nedormite pentru umila mea persoană şi excluderea din raţia zilnică a tuturor "alimentelor" de alint. Dar ce să-i faci, trebuie crescut odrasla: de schimbat scutecele în pamperşi Ajax, de alăptat cu css3 fără calorii jquery, de predat intensiv cursul de limba engleză elementară, de înnoit garderoba de module şi pluginuri etc. 

În toată avalanşa asta de obligaţii părinteşti, sesizez, însă, că oricât de stăruitor aş fi, copilului totuşi îi lipseşte şi o mamă. Dar dă, mama îi plecată brambura la odihnă şi nu discută cu mine. O mamă adoptivă ar fi bună, măcar pe moment, însă prefer la stricto modo relaţiile de durată. Articolele şi comunicările ştiinţifice îşi aşteaptă şi ele rândul... Şi acum chiar i-aş scrie lui Putin să-mi trimită mie ştiuca de 21 kg, pe care a pescuit-o recent (după cum relatează cei de la Vocea Rusiei; înaintea ştirea asta ar fi sunat că Rusia a lansat o nouă submarină nucleară cu 21 focoase, dar aşa-s timpurile), ca să-i pot cere şi eu nişte foloase. Dar mă tem că iar o să-mi ceară să mă dezic de viziunile proeuropene în folosul celor din lumea basmelor ruseşti. Nu, prefer versiunea 1.5 şi punctu-mi.

PS: Ca să vezi Vocea Rusiei îţi propune pentru cei din Republica Moldova versiunea în limbă română a site-ului, şi nicidecum moldovenească... Oare unde sunt tovarăşii Voronin şi Stepaniuk să le ceară explicaţii.