Procedurile de înfiere s-au încheiat cu succes... | Muzeul din inima mea

marți, 16 iulie 2013

Procedurile de înfiere s-au încheiat cu succes...

Aminteam adineauri, în una din postările mele anterioare, despre lărgirea familiei mele. În sfârşit procedurile anevoioase de înfiere, datorate unor funcţionari birocratici până în măduva oaselor (cum altfel pe la noi), s-au încheiat. Din păcate, spre deosebire de primul meu copil, acesta s-a dovedit fără pedigree, adică mai pe moldoveneşte, urât de tot şi cam prost-crescut. Dar ce să-i faci acum că l-am înfiat, trebuie să-mi asum toate responsabilităţile aferente unui tată, pe care personal nu l-am avut niciodată, dar a cărui rol în educarea odraslelor l-am învăţat din surse bibliografice demne de încredere.

Sarcinile pe care mi le-am pus pentru început sunt: aducerea la nivel a cunoştinţelor generale şi particulare (repetenția trebuie să rămână de domeniul trecutului); învăţarea copilului a cel puţin unei limbi străine, mai exact a englezei, că doar nu l-oi învăţa turceşte; efectuarea unor operaţii estetice, pentru ca copilul să nu se simtă complexat şi înjosit de amicii săi web. Organele de tutelă mi-au cerut să-i elaborez arborele genealogic, datele de contact şi rezultatele ştiinţifice a tuturor neamurilor de sânge a copilului (până la a treia generaţie, că, dă, trebuie băiatul să-şi ştie rudele, că doar nu l-a adus barza...). Primele pietre de temelie în realizarea sarcinilor trasate deja le-am pus. Desigur mai este un drum lung şi anevoios pentru acesta să ajungă la nivelul copilului meu de suflet, dar ca orișicare mezin se va bucura de o atenţie sporită şi într-o zi sunt sigur va ajunge om cu literă mare. Cu acest scop l-am angajat şi pe dl Google să-i fie de bonă şi să-l aibă în grijă cât timp sunt ocupat cu sădirea cartofilor, cultivarea cerealelor şi producerea vinului.

A rămas doar o singură problemă, preotul din prin ale locului, Duca-preftu, a poruncit rebotezarea acestuia, căci numele său anterior nu era deloc creştinesc. Şi cum altfel, doar fusese botezat pe vremea descălicatului conţopiştilor utopişti şi ateişti ai lui Cioroi-vodă. Numele său nou deja a fost ales, nu asta e problema, ci faptul că actele de stare www-ilă sunt la noi în ţară foarte greu de perfectat şi necesită cheltuieli substanţiale. Dar se vor rezolva şi acestea, fiţi siguri.