Paranoie | Muzeul din inima mea

luni, 14 aprilie 2014

Paranoie

În ultime 4 zile, în urma unor circumstanţe "suspect de agravante" în familie, tendinţele paranoice ce le păstram adânc în inimă mea de istoric-muzeograf s-au acutizat. Noroc că suspiciunile s-au dezagravat, iar familia s-a de-suspectat. Doar că ... paranoia nu s-a mai dezumflat.

Astfel, azi seară privind ştirile, ca de obicei, într-o pauză publicitară mi s-a creat suspiciunea că semi-tovarăşul Dodon a cumpărat recent Moldcell, sau invers, cheltuind ultimul ban pe politica anti-europeană, a fost nevoit să se angajeze la turci. 

În acest mod, reamintindu-mi de Pacea de la Bucureşti, şi de un oarecare armean Manuc-bei, mi s-a creat paranoia că se negociază activ un nou tratat de rupere de ţară. Campania militară s-a trifurcat în trei direcţii GSM-3G-4G, unde GSM e pe direcţia nordică - în limba ucraineană, 4G pe direcţia centru - în limba "noastră moldovenească", iar 3G pe direcţia sud - în limba găgăuză, suspect de identică cu cea rusă. În urma unei consultaţii cu medicul de familie, dr. Lavrov, mi-a fost pus diagnosticul schizofrenie paranoidă europeană şi mi-a fost prescris cianidă, de trei ori pe zi. Doar că, fiind paranoic, am suspiciunea că cianida din farmaciile noastre este contrafăcută, şi de aceea, mă tem să o iau. Mă descurc eu cumva.