Scriam anterior despre
cine ne face publicitate gratuită, dar şi despre faptul că datorită eforturilor mele
supraomeneşti pagina web a muzeului a fost înregistrată şi pe motorul de căutare Yandex. Din păcate ruşii nu se prea interesează de noi, astfel încât din 1794 pagini ale sitului, eu au decis să indexeze pentru rezultatele lor de căutare doar 346. Sigur, nu sunt eu omul care să las treaba asta pe seama politicienilor noştri, precum vinul. Exportul produsului autohton muzeal va ajunge pe piaţa rusă şi cea eurasiatică, vrea Putin sau nu. Tehnicile şi metodicile de implementare a programului urmează a fi coordonate cu ANS (NSA) şi distribuitorul lor oficial pe teritoriul RM - Google Inc.,
partenerul oficial al paginii web a muzeului. Altfel spus, sunt ferm convins în reuşita Planului Barbarossa de supunere a Yandexului intereselor muzeografiei, istoriei şi arheologiei noastre naţionale.
Revenind la prima mea frază, ţin să menţionez că Yandex Webmaster, spre deosebire de alte servicii similare, în sfârşit mi-a permis să depistez nu doar siturile care ne fac publicitate, dar chiar şi paginile propriu-zise de pe care ne-o fac. Sigur, în mare lor majoritate acestea sunt resurse de limbă rusă, dar cel puţin faţă de Google şi Top20, care impersonalizează aceste date, Yandex nu ştie carte şi oferă linkul direct. Lista disponibilă la moment o prezint mai jos, fiind pe deplin convins în lărgirea ei esenţială în scurt timp, odată cu creştere numărului de pagini ale sitului muzeului indexate de motorul de căutare rus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CAIA
caiausm.blogspot.com
|
|
|
|
|
|
|